Едукативни работилници во училишта или градинки
EDUKIDO часовите не се само редовни воннаставни активности за деца. Станува збор и за едукативни работилници за деца од предучилишна возраст и ученици од 1-4то одделение како и други интересни настани за најмладите. Нашите работилници секогаш се приспособуваат на возраста на учениците и на програмата што се спроведува. Проверете ја понудата на EDUKIDO и контактирајте не за да дознаете повеќе за еднократните работилници за деца.
Наставници, поканете не на едукативна работилница:
Наставниците запознаваат нов начин на креативно водење на наставата
За време на работилниците користиме LEGO® коцки, едукативни подлоги и други комерцијални додатоци
Секоја работилница е едно прашање што можете да го поврзете со тековните лекции
Учениците ќе бидат воодушевени
Едукативни работилници за претшколски деца од 3-6 години
Водите или работите во градинка? Поканете не на еднократни, неделни или месечни работилници! Во вашата градинка ќе одржиме работилници кои ќе бидат незаборавна авантура за учениците.
Примери на работилници што можеме да ги спроведеме се:
- боите на светот;
- ветер и пријатели;
- патување на одмор;
- кули;
- магични раце;
- геометриски фигури;
- и многу други!
Работилници за ученици од 1-4 одделение, возраст од 6-10 години
Дали работите во училиште? Или можеби сте родител и сакате да организирате креативни едукативни работилници за вашето дете и неговите пријатели? Ви нудиме незаборавни работилници со LEGO® коцки, кои можеме да ги спроведеме во согласност со историја, географија, литература или други училишни часови.
Работилниците се трансфер на знаење од специфична тематска област преку градење со LEGO® коцки
Што ги очекува децата за време на EDUKIDO работилницата? Учениците ќе можат да стекнат визбудливо знаење и да учат за прашања поврзани со историја, географија, биологија, литература, физика, технологија или математика. Сето ова во опуштена, креативна атмосфера погодна за учење.
Примери на работилници што можеме да ги спроведеме се:
- карта на светот (географија);
- во средновековен замок (историја);
- краток расказ (литература);
- моќта на ветрот (природа);
- автономен автомобил (програмирање);
- едрилици (техника);
- библиски приказни (религија);
- Гутенберговата машина (уметност);
- бојадисување јајца (Велигден);
- санките на Дедо Мраз (Божиќ);
- национални симболи (историја);
- и многу други!
Работилници за постари ученици –ПОБАРАЈТЕ ПОНУДА!
“Она што најмногу му се допадна на мојот клас беше фактот што можеа да градат со LEGO® коцки и никој не им кажуваше како да градат. Го ценам многу професионалниот пристап. Ги препорачувам часовите и на други наставници и ги охрабрувам да ја искористат понудата на работилницата. "- наставничка на одделение кое имало работилница.
На почеток-поттик
Активностите за деца започнуваат со стимул (на пр. филм) кој го насочува нивното внимание на дадена тема (на пр. животот на поларната мечка, како работи багерот...). Инструкторот раскажува приказна за одредена тема, фокусирајќи го вниманието на младите учесници.
Време за прашања и одговори
По воведот во темата, инструкторот им поставува прашања на децата. Децата самостојно (или со поддршка на инструкторот) бараат одговори преку размислување и експерименти. Исклучително е важно да не постои единствен начин да се дојде до заклучок! Децата учат дека повеќе патишта можат да доведат до ист резултат и на тој начин стекнуваат способност да решаваат сложени проблеми.
Создадете сопствен свет
За време на часот децата имаат пред себе: општа тема, задача/проблем што треба да се реши и LEGO® коцки. Немаат инструкции, не добиваат шема за решавање на задачи. Зошто? Затоа што ја поттикнуваме независноста и обезбедуваме идеални услови за креативно и логистичко размислување и делување. Им овозможуваме на учесниците сами да дојдат до заклучоци и да научат аналитички да размислуваат.
Увид, размислување и презентација на достигнувањата
По фазата на изградба и стекнување знаења, време е за заедничко набљудување и размислување за часовите. После часовите, децата можат да им ги претстават резултатите од својата работа на родителите, зрачејќи со гордост во исто време. Ова е особено важен елемент за зголемување на мотивацијата кај најмладите и градење длабока семејна врска.
"Го ценам професионалниот пристап на инструкторите кон задачата, способноста да се заинтересира групата за даден предмет, брзиот контакт со децата. Часовите ја развиваат креативноста на детето. Тоа е одличен начин за дополнување на редовните часови".
"Одлична идеја е да навлезете подлабоко во задачата пред да започнете со градење со LEGO®. Мојата група беше восхитена. Децата беа возбудени што многу пати се вратија на она што го научија за време на работилниците“
Прашајте за еднократни едукативни работилници за деца
Кажете ни ја Вашата идеја. Заедно ќе подготвиме значаен настан за децата. Пополнете го формуларот подолу или најдете го Вашиот EDUKIDO и јавете ни се.